Tuesday

Resepi Lazat Makanan Melayu, Halal Dari Malaysia dengan Citarasa Antarabangsa.

Resepi beriani restoran JM "Sedap atau enak" resepi nasi Beriani Melayu Halal (Malaysia) dan beriani Gam Johor, yang di ambil dari pedagang2 Timur Tengah sememangnya diminati oleh masyarakat antarabangsa. Resepi beriani dari pedagang2 ini halal & digubah-suaikan dengan ramuan tempatan supaya menyerlah lagi kesedapan rasa.Recipe Timur Tengah, dengan rempah & herba yang serba lembut bersama ubah-suaian dengan herba tempatan sememangnya tidak pedas, dan lazat kepada mereka yang merasai nya dari kali pertama mencuba.Dengan rempah yang serba lembut, nasi dimasak ampuh & tanpa bau ghee, beriani Johor memang sesuai untuk semua keturunan di Malaysia dan mereka2 dari masyarakat antarabangsa.

Hidangan Nasi Beriani Ayam


Resepi lauk beriani pula mengunakan ramuan halal saperti herba & rempah yang sama, menjadikan rasa yang paling sesuai bersama nasi beriani. Nasi nya yang sedap dimakan begitu sahaja oleh ramai kanak2 yang selalunya tidak suka memakan nasi putih.

JM Bariani House merupakan (tempat makan halal) pilihan terbaik untuk menjamu tetamu dari masyarakat antarabangsa, expatriatss dan juga rakyat Malaysia yang belum lagi merasai beriani Melayu ini. Tetamu2 akan memuji kelazatan hidangan nasi Beriani Johor ini.

No comments:

Post a Comment